середу, 1 лютого 2017 р.

блог вчителів фізичної культури Василівського району

ГОЛОВНІ ПОДІЇ -  2017 рік.

20 січня 2017 року в комунальному закладі "Василівська гімназія "Сузір'я" - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів" відбувся ІІ етап Всеукраїнського спортивно-масового заходу серед дітей "Олімпійське лелеченя".
Переможцями стали:
І - місце - команда КЗ "Василівська гімназія "Сузір'я" - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів":
ІІ - місце  - команда Малобілозерської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1;
ІІІ - місце - команда Дніпрорудненської СШ І-ІІІ ступенів "Світоч".

Команда переможець

Бажаємо команді КЗ "Василівська гімназія "Сузір'я"перемоги в зональних змаганнях у м.Енергодар.


27 січня 2017 року в комунальному закладі "Василівська гімназя "Сузір'я" - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів" відбувся ІІ етап фізкультурно-патриотичного фестивалю школярів "Козацький гарт" у 2016/2017 н.р.   
Переможцями стали:
І- місце - команда КЗ "Василівська гімназія "Сузір'я" - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів";
ІІ - місце - команда Верхнекриницанського НВК;
ІІІ - місце - команда КЗ "Приморська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів".

Команда переможець.


Бажаємо команді КЗ "Василівська гімназія "Сузір'я"перемоги в зональних змаганнях у м.Енергодар.

1 коментар: